شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

 

داشتن دانش و اطلاعات كافي در زمينه پكيجينگ و بسته بندي براي توليدكنندگان و صاحبان كسب و كار لازم و ضروري است. بسته بندي هويت برند و كسب و كار شما را نشان مي‌دهد. بهترين محصولات از موادغذايي گرفته تا لوازم آرايشي بدون پكيجينگ مناسب توجه مشتريان را جلب نمي‌كنند و نمي‌توانند پيام شما را به مشتري‌هايتان منتقل كنند. خلاقيت و نوآوري در بسته بندي و پكيجينگ حرف اول را مي‌زند. خلاقيت در بسته بندي علاوه بر جذب مشتريان، آن‌ها را براي خريد مصمم و حتي هيجان‌زده مي‌كند. براي مثال بسياري از رستوران ها و فست فود هاي براي ارائه كردن خدمات بيشتر به مشتريان و جلب رضايت آن‌ها ، مواد غذايي را به صورت بيرون‌بر به دست مشتري مي‌رسانند. پس به بسته بندي غذا و پكيجبنگ مناسبي براي موادغذايي خود نياز دارند.

در بسته بندي مواد غذايي علاوه بر ظاهر جذاب بايد به نكات ديگري مثل گرم نگه داشتن نيز توجه كرد كه در ادامه درباره‌ي آن‌ها صحبت خواهيم كرد. بسته‌بندي به خصوص پكيجينگ موادغذايي امري بسيار مهم است كه نياز به برنامه‌ريزي دقيق دارد. داشتن بسته بندي مناسب در بالا بردن وفاداري مشتريان و افزايش فروش نقشي اساسي دارد. قبل از رسيدن به مرحله بسته بندي غذا ، شما به يك آشپزخانه صنعتي كامل با تمام تجهيزات نياز داريد تا بتوانيد غذاي مورد نياز مشتريان خود را تهيه كنيد. پكيجينگ مناسب و زيبا در كنار غذاي باكيفيت موفقيت شما را تضمين مي‌كند. شما مي‌توانيد در سايت استيل وان كامل‌ترين تجهيزات رستوران، فست فود و فود كورت را پيدا كنيد. براي دريافت مشاوره رايگان با شماره‌هاي موجود در سايت تماس بگيريد.پ

ورق استيل رنگي

ورق استيل از مقاطع فولادي است كه در تركيبات شيميايي خود كربن و كروم دارد. اين آلياژ در مقابل رطوبت پايداري و مقاومت خوبي از خود نشان مي‌دهد و سختي نسبتا بالايي دارد. اين آلياژ در برابر سايش و خوردگي نيز مقاوم است. ورق استيل در صنايع مختلف به طور گسترده بكار گرفته مي‌شود. از موارد كاربرد اين محصول فولادي مي‌توان به صنعت خودرو سازي و لوازم آشپزخانه اشاره كرد. بازيافت پذير بودن را مي‌توان مهم ترين ويژگي استيل دانست. امروزه براي زيباتر كردن ورق استيل، آن را به كمك رنگ‌هاي شيميايي، رنگ‌آميزي مي‌كنند. و با عنوان ورق هاي استيل رنگي در بازار عرضه مي‌كنند. بازرگاني پولاد عرضه‌كننده انواع ورق رنگي و انواع ورق استيل فلزات رنگين با ابعاد و ضخامت‌هاي مختلف در كشور است. براي اطلاع از قيمت امروز ورق استيل فلزات رنگين و قيمت ورق استيل 316 فلزات رنگين مي‌توانيد از جدول قيمت كمك بگيريد.

فاكتورها و عوامل مختلفي بر قيمت ورق استيل رنگي تاثير دارد. عواملي مانند قيمت جهاني فلز و نوسانات آن، ضخامت ورق استيل، فرآيند ساخت ورق و همچنين نرخ ارز در بازار داخلي بر قيمت ورق استيل فلزات رنگين اثرگذار هستند. افزايش ضخامت ورق استيل، قيمت نهايي آن را بيشتر مي‌كند چرا كه ميزان مواد اوليه مورد نياز افزايش پيدا مي‌كند. پروسه ساخت ورق استيل و استاندارد بكار گرفته شده در فرآيند توليد نيز مي‌تواند قيمت را دستخوش تغيير كند.نوع رنگ بكار رفته و فرآيند رنگ‌آميزي تاثير بسزايي بر قيمت ورق رنگي دارد. به طور كلي براي رنگ‌آميزي استيل، رنگ‌هايي از جنس پلي استر، اپوكسي و پلي يورتان كاربرد دارند.

ورق استيل نسوز

ورق استيل نسوز 309 از انواع ورق استيل ضد زنگ است. اين ورق نسبت به ساير ورق هاي استيل، استحكام بالاتري دارد. درصد بالاي كروم در تركيبات شيميايي ورق 309، آن را در برابر اكسيداسيون و دماي بالا مقاوم مي‌كند. اين ورق استيل نسوز در دسته‌ي ورق هاي آستنيتي قرار دارد و به دليل داشتن 18 درصد كروم در تركيبات خود، دما را تا 900 درجه سانتي‌گراد بدون اكسيد شدن تحمل مي‌كند. ابعاد ورق استيل ۳۰۹ بيشتر 1*2، 1.5*6 و 2*6 است. اين ورق در ضخامت هاي 0.3 تا 100 ميلي متر توليد و به بازار عرضه مي‌شود. قيمت ورق استيل 309 نيز مي‌تواند با توجه به ضخامت و توليدكننده آن، متفاوت باشد. نوسانات قيمت ورق استيل نسوز در بازار مي‌تواند دلايل مختلفي داشته باشد. تغييرات نرخ ارز و ميزان تقاضاي خريداران مي‌تواند از دلايل مهم در نوسانات قيمت ورق استيل 309 باشد. بازرگاني پولاد قيمت ورق استيل نسوز 309 را به صورت روزانه در اختيار شما قرار مي‌دهد تا بدون دغدغه خريد خود را انجام دهيد.

دكوراسيون صنعتي

دكوراسيون صنعتي يكي از خاص‌ترين سبك هاي دكوراسيون داخلي است. سبك صنعتي مورد توجه و استقبال افرادي با سليقه‌ي خاص قرار مي‌گيرد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. در اين سبك عناصر قديمي و مدرن با يكديگر تركيب مي‌شوند و دكوراسيوني خاص و منحصر به فرد را ايجاد مي‌كند. در طراحي دكوراسيون صنعتي از انواع متريال خام بدون پرداخت و مصالحي مانند آلومينيوم، آهن، بتن، آجر، ورق استيل و … استفاده مي‌شود.در اين نوع دكوراسيون مي‌توانيد تجهيزات سرمايشي و گرمايشي، كابل‌هاي برق و لوله‌هاي تاسيسات را بدون پوشش و به صورت روكار ببينيد. سبك صنعتي در كنار ظاهر سخت و خشن خود، پر از ظرافت و بسيار گرمابخش است.

اگر نمي‌توانيد بين سبك مدرن و سبك‌هاي قديمي يكي را انخاب كنيد نگران نباشيد چرا كه دكوراسيون صنعتي تلفيقي از اين دو سبك است. در دكوراسيون صنعتي مي توان تركيبي از وسايل مدرن و قديمي را استفاده كرد و بهتر است بيشتر اين وسايل جنس چوبي و فلزي داشته باشند. چيدن وسايل مناسب مطابق با اصول سبك صنعتي، فضايي مناسب و دلچسب را براي شما فراهم مي‌كند. بهتر است توجه داشته باشيد كه نبايد فضا را با وسايل غيرضروري و نامناسب پركنيد. چراكه در سبك صنعتي بايد تنها از وسايل كاربردي و مورد نياز استفاده كنيد. پس از صرف هزينه‌ي اضافي و پر كردن فضا با انواع لوازم دكوري و تزئيني خودداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.