پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳



راه اندازي كافي شاپ

 


اگر مطمئن هستيد كه براي راه اندازي كافي شاپ خود آماده‌‌ايد و يا در مرحله جمع آوري اطلاعات پيش از تصميم گيري قطعي قرار داريد با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد.در اين‌جا به بخشي از نكات مهم در راه اندازي كافي شاپ اشاره‌اي كوتاه خواهيم كرد:

موقعيت جغرافيايي كافه

محل احداث كافي شاپ شما بسيار مهم است چرا كه بر نوع و ميزان مشتريان شما تاثير بسزايي دارد. مكان‌هاي پر رفت و آمد كه بيشتر محل تردد جوانان هستند، مكان‌هاي مناسب‌تري براي راه اندازي كافه هستند.

متراژ كافي شاپ

متراژ كافه نبايد كمتر از ۶۰ متر مربع باشد. از طرف ديگر متراژ در بخش طراحي كافي شاپ شما بسيار تاثيرگذار خواهدبود.لازم به ذكر است كه كافه‌هايي كه به صورت بيرون بر فعاليت مي‌كنند مي‌توانند متراژ پايين‌تري نيز داشته‌باشند.

دكوراسيون و طراحي داخلي كافي شاپ

شما بايد نوع مشتريان خود را بشناسيد و سپس كافي شاپ خود را به صورت تلفيقي از سليقه بازار هدف و سبك مورد نظر خود طراحي كنيد. بهتر است كه اين بخش بسيار مهم را به طراحان خبره بسپاريد چرا كه طراحي داخلي هوشمندانه جذب مشتري و تبديل آن‌ها به مشتري دائمي را تا حد زيادي تضمين مي‌كند.كارشناسان خبره بخش طراحي كافي شاپ در استيل وان مي‌توانند در اين بخش از راه اندازي كافي شاپ، شما را همراهي كنند تا با يك طراحي اصولي و زيبا از نهايت پتانسيل خود براي موفقيت در اين بخش استفاده كنيد.

دستگاه ها و تجهيزات

كيفيت خدمات عاملي است كه باعث مي‌شود مشتريان دوباره به كافه‌ي شما بازگردند. براي ارائه‌ي بهترين خدمات شما نياز به نيروي انساني ماهر و تجهيزات كافي شاپ باكيفيت و مناسب داريد. شما مي‌توانيد دستگاه‌ها و لوازم مورد نياز خود را از بخش تجهيزات كافي شاپ وبسايت استيل وان با گارانتي معتبر و خدمات پس از فروش تهيه كنيد. كارشناسان بخش راه اندازي كافي شاپ نيز مي‌توانند در بخش آموزش كاركنان و راه اندازي تجهيزات به شما كمك كنند تا هيچ دغدغه‌اي نداشته‌باشيد.
اگر هنگام تصميم گيري در مورد نكات ذكر شده دچار ترديد شده‌ايد و به مشورت نياز داريد، مي‌توانيد با شماره‌هايي كه درسايت ذكر شده‌است تماس بگيريد تا مشاورين گروه صنعتي استيل وان در مورد هزينه راه اندازي كافي شاپ، شيوه و روند طراحي دكوراسيون كافي شاپ، تجهيزات كافي شاپ، منو كافي شاپ و … به صورت رايگان شما را راهنمايي كنند. كمك گرفتن از كارشناسان خبره ما موفقيت شما را تضمين مي‌كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.